2011. augusztus 4., csütörtök

1.fejezet - Első csók

Sziasztok!

Meghoztam az első fejezetet.Remélem tetszik nektek.Nagyon örülnék a komiknak :)

Puszi Kate^-^



A nevem Alexa Jons.Szőke és fekete hajam van és 15 éves leszek novemberben és Svédországban,Stockholm-ban ez a fővárosa.Itt élek legjobb barátommal Eric Khaled Saade-del.Imádom a srácot.Kiskorunk óta a legjobb barátok vagyunk.Mindent megdumálunk.Idén kezdjük a sulit ami holnap lesz.Az a legjobb,hogy Khaleddel osztálytársak leszünk és a legtöbb óránk közös.Egy vagy kettő nem közös.Most megyünk majd a plázába vásárolgatni egy kicsit.Úgyhogy inkább nekiállok öltözködni.Kivettem a szekrényből egy piros toppot,egy fekete csőfarmert és egy fekete bőrkabátot.Hozzá a kedvenc cipőm ami piros(és hasonló van Khalednek is).És a fél szívecske nyakláncomat aminek a másik fele Ericnél van.Ez a mi barátság nyakláncunk.Kivasaltam a gyorsan a hajam és kihúztam a szemem szemcerkával és tussal és egy kis szempilla spirált is raktam fel.Anyuék mindig azt mondják,hogy túl erősen sminkelem magam.Lesiettem gyorsan a nappaliba ami tök üres volt.A szüleim szokás szerint dolgoztak,pedig hétvége van.Nem értem mire jó ez.Na de mindegy is.Felkaptam a telóm és a zsebembe raktam,majd egy almát is a konyha asztalról és indultam Khaledék felé gyalog.Azt beszéltük meg,hogy 5-re ott vagyok és most 4:58 van.Ők még vagy 5 percnyire laknak.Nem baj tud várni egy kicsit.Szép lassan odaértem ahol legjobb barátom már kint állt a ház előtt.Piros csőnaci volt rajta,egy fekete póló,a szokásos bőrkabátja és a közös piros cipőnk.Mikor közelebb értem hozzá rögtön le is támadott.

-Hol voltál?Már 5:05-van.Húzzunk bele.-mindig ezt csinálja ha kések,de ha talán ő késik az nem baj.
-Neked is szia Khaled.Ó,igen kösz jól,és te?Az remek ha te is jól vagy.-mondtam durcisan.
-Jól van Lexi.Szia drágám.Mizu?-kérdezte mosolyogva.Mostanában egyre többször becézget amit nem értek viszont.Régen sosem csinálta.
-Semmi.Az ősök szokásukhoz híven dolgoznak.És veled?-kérdeztem mosolyogva.
-Csak a szokásos.Apám dolgozik,anyám otthon szorgoskodik.-nézett rám azokkal a hatalmas és gyönyörű barna szemeivel.Álljunk csak meg.Mióta tartom én az ő szemét gyönyörűnek?
-Várod már a sulit?Úgy örülök,hogy osztálytársak leszünk.Úgy mint általánosba.-mosolygott rám féloldalasan.
-Nem nagyon.De ez tényleg annyira jó.-mondtam és megöleltem.Ő csak fogta a derekam és úgy húzott magához.Így mentünk tovább a pláza felé.Ha egy ismeretlen sétáló látna most minket azt hinné,hogy szerelmesek vagyunk,de nekünk ez természetes.Mindig ezt csináljuk.

Mikor beértünk rögtön a boltokba vetettem magam míg Khaled kint sétálgatott vagy benézett a férfi részlegre.Rengeteg új cuccot vettem ami piros.Arra gondoltam,hogy veszek valamit neki is.Mikor sétálgattam a férfi részlegen és megláttam egy fekete bőrkesztyűt rögtön ő jutott eszembe ezért úgy gondoltam,hogy ezt veszem meg neki.Kifizettem majd kisétáltam a bolt elé ahol ő ült a padon táskákkal az oldalán.Elé álltam és kinyújtottam a kezem amiben az ajándéka volt.

-Boldog sulikezdést vagy valami ilyesmit.-mosolyogtam rá és a végére elnevettem magam.Ő csak mosolygott és elvette tőlem a csomagot mikor meglátta a kesztyűt mosolygott majd felállt és megölelt.
-Köszönöm.Mától ez lesz a szerencse kesztyűm.-mondta és adott egy puszit az arcomra ami elég közel került a számhoz.Ezt nem tudtam mire vélni.
-De úgy látszik egyre gondolunk mert én is vettem neked valamit.-és elővett egy táskát amit odaadott nekem.Egy piros csőnaci volt benne olyan mint ami rajta van.Tudta,hogy nagyon szeretnék egy ilyen farmert,de sehol sem találtam.Annyira örültem neki,hogy a nyakába vetettem magam és elkezdtem az arcát mindenhol puszilgatni.Annyira jó illata volt a bőrének.
-Na szerintem akkor menjünk mivel már kezdek éhes lenni és már 8 óra.-mondtam neki miután leszálltam róla.
-Rendben van.-elindultunk kifelé plázából és mikor félúton jártunk megbeszéltük,hogy lerakja a cuccát és jön hozzánk mert filmezni fogunk.Mikor felvitte a táskáit átsétáltunk hozzánk.Felmentünk a szobámba ahol a lila uralkodott.Imádtam ezt a szobát.Bepakoltam a gardróbomba míg legjobb barátom kiválasztotta a filmet.A 13 kísértetet néztük meg.Még nem láttam egyszer se.Leszaladtam a konyhába hozni fel popcornt és colát.Pontosabban sprite-ot mivel ez a kedvencünk.Mikor felértem már az ágyamban elvolt igazítva a hely ahol fogjuk nézni.Lepakoltam az ágyam melletti asztalra és elkezdtük nézni a filmet.Nagyon durva volt a film.Mikor már nem bírtam nézni Khaledbe bújtam és úgy hallgattam.Ő csak átölelt az egyik kezével és magához húzott.Annyira jó érzés volt.Nem értem mi ütött belém.Egyszer mikor felnéztem rá észrevettem,hogy engem néz.Nem tudtuk elszakítani a tekintetünk a másikról.Feje elkezdett közeledni az enyémhez mikor már csak milliméterek választották el ajkainkat beletúrt a hajamba és közelebb húzott magához így szánk összeért.Először gyengéden becézgettük egymást aztán mikor nyelvével végigsimított az alsó ajkamon az elnyílt így bejárást engedtem neki amin ő rögtön kapott is.Mikor nyelveink összeértek remegés lett rajtam úrrá így átöleltem a nyakát  és a tarkóján beletúrtam barna hajában.Ez volt az első csók mind a kettőnknek.Ennél jobb nem is lehetne.Mikor szánk elvált egymás szemébe néztünk.Mind a ketten mosolyogtunk.Majd közelebb húzott magához és átölelt.Így néztük tovább a filmet.Mikor vége lett segített lepakolni a nappaliba.Aztán kikísértem az ajtón ahol megcsókolt majd rám nézett és megszólalt.

-Lexi szeretném ha a barátnőm lennél mostantól.-mosolygott rám.Mire én csak elpirultam.
-Rendben van Khaled.Szia.-mondtam neki és adtam egy puszit a szájára.
-Holnap reggel találkozunk.7 órára itt vagyok érted és mehetünk suliba.Szia.-mondta és elsétált.

Felmentem a szobámba gyorsan lezuhanyoztam majd bedőltem az ágyamba és mosollyal az arcomon aludtam el.

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Először is köszönöm, a cserét. Miután végzek a komi írással. Én is kiraklak hozzám. Mind a kettő blogomra.
    Nos, a feji meg hihetetlenül tetszett. Nagyon jó lett. Aranyosak így együtt. S az ajándékok. Nos, a kesztyű... biztos vagyok benne, hogy amikor Eric híres énekes lesz, azért lesz rajta minden fellépésén ez a 'szerencse kesztyű' mert, az első szerelmétől,- aki bizonyára Alexa-, kapta. S a végén a film közben, az a csók jelenet. Tetszett.
    Kíváncsian várom, a folytatást.
    Puszim
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nekem ez nagyon bejön :D
    Eric itt még nem ismert mi?
    Jó az alapsztori, kiváncsi vagyok a folytatásra :D
    Siess :D
    Timy
    UI: Benne vagyok a cserében

    VálaszTörlés
  3. sziiiaa..(: nagyon jo a blogood is meg a fejezeted is.. tetsziik..:))
    minél elöbb folytatást..:)
    puszii prücsöök..

    VálaszTörlés
  4. Sziia! ;) Nagyon jónak tűnik a történeted, és az 1. fejezet is tetszik! Remélem hamar hozod a következő fejezetet! Pusz, Lilibells

    VálaszTörlés