2011. augusztus 19., péntek

3.fejezet - Álom

Sziasztok!
Meghoztam az új fejezetet.Az előzőkhöz azokat a pipákat kaptam,hogy elmegy és rossz.Ha valami nem tetszik írjátok le és megpróbálom kijavítani.Csak szóljatok mert ez így elég zavaró,hogy nem tudom mi a bajotok a törivel.Na de térjünk át a pozitív oldalra. :) Köszönöm a 8 rendszeres olvasót és a 973 látogatót. :) Na nem húzom tovább a szót.Jó olvasást!
Puszi Kate^-^





A napok teltek és közeledett a hétvége.A suli tök jó.Rengeteget hülyülünk Khaleddel.Sőt minden este együtt vagyunk vagy náluk,vagy nálunk.Szóval boldogabb már nem is lehetnék.Ma van péntek és épp suliból tartunk haza,hogy menjünk majd plázába szerelmemmel.Leraktam a táskám majd gyorsan átöltöztem.Felvettem egy fekete,műbőr hatású cicanacit,egy fehér atlétát;a kedvenc nyakláncom;magassarkú,boka csizmát;a bőr dzsekim és késznek tekintettem magam.Felkaptam az oldaltáskám amibe a telóm,pénztárcám,lakáskulcsom rakom.Lesétáltam a nappaliba ahol Khaled tv-zett.Fél nézett rám majd a szája is tátva maradt.Pirulva hajtotta le a fejem.Tetszett,hogy mit váltok ki belőle.Hallottam,hogy kikapcsolja a tv-t majd oda sétál hozzám és felemeli a fejem majd megcsókol.

-Gyönyörű vagy kincsem.-mondta és megcsókolt.

Imádtam ahogy csókol.Olyan érzéki és áhh leírhatatlan.Majd miután ajkaink elváltak felkapta a táskáját,megfogta a kezem és elindultunk hozzájuk,hogy ő is elkészülhessen.Az úton nem szólaltunk csak csendben sétáltunk a másik mellett.Majd mikor hozzájuk értünk ő felment a szobájába átöltözni míg én leültem a konyhába és ettem egy almát.Már elég otthonosan mozgok itt úgy ahogy Khaled nálunk.Most,hogy így belegondolok sosem gondoltam volna,hogy valaha vele fogok együtt járni.Bár nagyon örülök neki,hogy én vagyok neki az első barátnője és ő nekem az első pasim.Eléggé elmerülhettem a gondolataimba mivel csak arra eszméltem fel,hogy szerelmem belecsókol a nyakamba.Majd felálltam,hogy szembe forduljak vele és adjak neki egy szájra puszit.Majd utána jobban megnéztem mit vett fel.Egy szürke nadrágot,egy fekete pólót és egy sálat,na meg a bőr dzsekijét és a piros cipőjét.

-Na indulhatunk?-kérdezte mosolyogva.
-Igen persze.-mondtam.

Majd kézen fogott és elindultunk a plázába ahol Emmáékkal találkoztunk.Beültünk a moziba és megnéztünk egy horror filmet.Elég durva volt.Majd vásároltunk még pár ruhát meg cipőt.Olyan 9 óra körül elindultunk haza.Mikor a Khaledék házához értünk épp elköszöntem volna mikor megszólalt.

-Nem maradsz itt nálunk estére?
-Áhh nem.Anyumék nincsenek itthon a hétvégén így én vigyázok a házra.-mondtam neki.
-Egyedül leszek ott a nagy házban?-kérdezte mire bólintottam.
-Akkor átmegyek hozzád,hogy ne unatkozz.
-Nem kell ha nem akarsz.-mondtam neki lehajtva a fejem.
-De én szeretnék együtt lenni a barátnőmmel.-mondta és felemelte a fejem majd megcsókolt.
-Rendben van.-mondtam neki mosolyogva.
-Akkor szedek össze ruhákat meg akkor holnap majd csak este jövök haza szerintem a buli után,de lehet,hogy még akkor sem.-mondta és sejtelmesen elmosolyodott.
-Okés akkor megvárlak itt.De siess.-mondtam és nyomtam egy puszit a szájára.

Majd felszaladt a szobájába és összepakolt egy táskába,én addig kint maradtam a ház előtt.Olyan 7 perccel később nyitódott az ajtó és Khaled jött ki rajta.Megfogta a kezem és elindultunk hozzánk.Felmentünk a szobámba majd lepakolta a cuccát.

-Na én elmegyek lezuhanyozni.-mondta majd kivett a táskájából egy boxert és egy atlétát majd bevonult a fürdőmbe.Én is előszedtem az XL-es fehér pólóm és egy francia bugyit.Mikor ő kijött én vettem át a helyét a fürdőben.Lemosakodtam és a hajam is megmostam a kedvenc samponom.Mikor kiszálltam megtörölköztem és felöltöztem,a hajam pedig csak megfésültem és hagytam,hogy magától száradjon.Majd kivonultam a fürdőből a szobámba ahol már Khaled feküdt az ágyamon és tv-zett.Még beszélgettünk egy darabig majd olyan éjfél körül úgy döntöttünk,hogy alszunk.Lekapcsolta a tv-t és magához ölelt.

-Jó éjt csókot nem is kapok?-kérdezte tetetett felháborodással.

Odafordultam hozzá és megcsókoltam.Ő a csók alatt még közelebb húzott magához.A kis csókból egyre szenvedélyesebb csók lett.Majd mikor megéreztem kezét a pólóm alatt a hasamon eltoltam őt magamtól.Ez még túl korai hiszem még csak egy hete vagyunk együtt.

-Tudom,hogy még nem akarod.Még én se csak megakartam érinteni a hasad,hiszen erre még lehetőségem nem volt.-mondta és ha jól láttam a halvány fényben akkor el is pirult.
-Nem baj.-mondtam és adtam még egy puszit a szájára majd hátat fordítottam neki és hozzábújtam.Ő csak átkarolta a derekam és a fülembe suttogott.
-Szeretlek Lexi.
-Én is szeretlek Khaled.

Nagyon boldog voltam hisz most először mondta ki.Majd mély álomba merültem.'Álmomban egy gyönyörű szigeten voltam.Egyedül sétáltam a parton gyönyörű naplemente volt.Majd egyszer csak egy hangot halottam mögülem.

-Anya,anya.Chris megint lefröcskölt vízzel.-mondta egy édes szőke hajú kislány akinek kék szeme van.Úgy néz ki mint én voltam kiskoromban.
-Nem is igaz.Jasmin kezdte!-jött oda egy kisfiú akinek barna haja és barna szeme van.Tisztára Khaled volt.Ugyan úgy néz ki mint amilyen ő volt kiskorába.
-Én nem tudok semmit se.-ölelt át hátulról Khaled és szájon puszilt.
-Fúúúj.-mondták a gyerekek egyszerre.Olyan aranyosak voltak.Már úgy 5 évesnek néztek ki.
-Majd ha nagyobbak lesztek úgyis megértitek.-mondtam nekik és leguggoltam hozzájuk ők pedig az ölelésembe szaladtak majd mind a ketten megöleltek.
-Annyira szeretlek titeket.Az én kis Saade családom.-mondta Eric és magához húzott minket így a homokban ültünk.'


Majd hirtelen felébredtem.Szétnéztem a szobában de még láttam az órán,hogy még csak hajnali 3.Így visszabújtam szerelmem ölelésébe és mosolyogva aludtam el.

1 megjegyzés:

  1. Sziia! Nagyon jó és hosszú fejezet volt és nekem személy szerint ez tetszett eddig a legjobban! Húú lécci nagyon gyorsan hozd a kövit mert nagyon várom! Ui.: Az álom olyan kis cuki volt :) Pusz

    VálaszTörlés