2011. augusztus 12., péntek

2.fejezet - Új suli első napja

Sziasztok!
Meghoztam a 2.fejezetet.Remélem tetszeni fog nektek.A következőt egy hét múlva hozom.Köszönöm a 7 rendszeres olvasót és az előző fejezethez a komikat.Jó olvasást!
Puszi Kate^-^

Reggel az órám fél 7kor ébresztett,hogy legyen időm elkészülni.Kicsit fáradt voltam mivel a nyár alatt elszoktam a korán keléstől,de majd megint belerázódok pár hét alatt.Kikeltem az ágyból és átszaladtam a fürdőbe,hogy lezuhanyozzak.Mikor a tükörbe néztem egy boldogan csillogó szemű és mosolygós lány nézett vissza rám.Nagyon boldog voltam a tegnap este miatt.Kifésültem szőke és fekete hajam és felgumiztam a fejem tetejére,hogy ne legyen vizes.Gyorsan levettem a pizsamám(ami egy póló és francia bugyi) és beálltam a zuhanykabinba.Megengedtem a jó meleg vizet majd gyorsan lemostam magam a kedvenc epres tusfürdőmmel majd mikor végeztem kisétáltam és megtörölköztem majd magamra vettem a köntösöm és átsétáltam a gardróbomba.Kivettem egy fehér atlétát ami kiemelte a mellem meg a piros nadrágom amit tegnap kaptam Khaledtől.Kivettem egy fehér bugyit és egy fehér melltartót majd gyorsan felöltöztem és vissza sétáltam a fürdőbe megint.Bedugtam a hajvasalót majd nekiálltam kifesteni magam.Egyszerű fekete szemhéjpúdert raktam fel,szemceruzát és szempillaspirált na meg az elengedetlen eper ízű szájfényem.Fújtam magamra a parfümömből.A hajvasalóm már eléggé felmelegedett így kibontottam a felkötött hajam és kivasaltam szép egyenesre.Majd a hátulját kicsit feltupíroztam.Mikor késznek nyilvánítottam magam még kerestem magamnak egy fekete magassarkú cipőt és hozzá neilon zoknit.Megnéztem magam az egész alakos tükörben ami a szobámban volt és késznek nyilvánítottam magam.Szerencsére ma még csak tolltartót és egy kis füzetet kell vinni na meg kaját és innit.Bepakoltam az egyik kisebb fajta oldaltáskámba,a telóm a farmerem zsebébe raktam.Kivettem a piros bőrdzsekim  és elindultam le a konyhába ahol anyu csinálta a reggelit.Még van 10 percem,hogy ideérjen Khaled.Leültem az asztalhoz és anyu elém rakta a sonkás-paprikás rántottámat.

-Köszi anyu.Apu már dolgozik?-kérdeztem tőle miközben hozzáláttam enni.
-Igen már dolgozik.Én is indulok lassan.Este 10ig ne várj minket.-mondta miközben leült velem szembe és a kávéját szürcsölgette.
-Rendben van.Lehet átjön majd Khaled és filmezünk megint.-mondtam és közben éreztem,hogy az arcomon megjelent egy halvány pír.
-Mi az kislányom?Úgy kipirosodott az arcod.Csak nem történt valami közted és Eric között tegnap este?-kérdezte mosolyogva.
-De.Csókolóztunk.És összejöttünk.-mondtam neki végig a kajámat nézve.
-Jaj drágám úgy örülök nektek.Gratulálok.-mondta és adott egy puszit az arcomra.Mivel végeztem az étellel közben beraktam a mosogatóba és elmostam gyorsan.De figyelve nehogy lejöjjön piros-fehér-fekete lakkom.
-Amúgy muszáj mindig így kikenned magad és a hajad így felpúposítani?Még csak 15 éves vagy.-mondta anyám szem forgatva.Mindig ezt csinálja pedig már megszokhatta volna.
-Igen muszáj mert nekem ez a stílusom.-mondtam és hál' istennek csengettek.

Felkaptam a táskám és a kulcsom az asztalról és mentem ajtót nyitni ahol barátom az ajtónak dölve nézett rám.Egy szürke nadrág,fekete atléta,fekete bőrdzseki,piros cipő és piros sál volt rajta.Írtó szexi volt ahogy kinézett.

-Szia.-megfogta a derekam és megcsókolt.
-Neked is szia.Szia anya elmentünk suliba.-ordítottam be a házba.
-Szia Rose.-köszönt Khaled is anyunak.
-Gyönyörű vagy.-mondta nekem mosolyogva.

Majd bezártam az ajtót és elindultunk a suliba.Megfogta a kezem aminek nagyon örültem.Így mentünk végig.8 órára értünk be a suliba.Az évnyitó fél 9kor kezdődik így felmentünk az osztályunkba és lepakoltunk a középső padsor legutolsó padjába ahol mostantól ülni fogunk.Negyed9kor jött be az új osztályfőnökünk Mrs.White.Majd lesétáltunk a tornateremig ahol már gyülekezdtek az osztályok.Mi leghátulra álltunk így nyugodtan tudtunk beszéletni.1 órán keresztül beszélt az igazgató majd felküldött mindenkit a saját osztályába.A tanárunk leíratta velünk az órarendet majd haza küldött mindenkit és mondta,hogy holnap reggel 8kor találkozunk.

Khalednek még mennie kellett a foci edzőhöz mivel megbeszélésük volt,hogy mikor tartsák az edzéseket.Most került új csapatba mivel már másik korosztály.Így az edzője is másik.Vele mentem,de én az öltöző előtt vártam ahol még ott volt másik két barátnőm is.Emma Roberts és Amanda Black.Emma a pasiját várta Alex Stewart és Andy(így hívjuk Amandát) is a pasiját Kevin Smith. várta.Jól elbeszélgettünk a lányokkal.Megbeszéltük,hogy hétvégén csinálunk egy kis találkozót nálunk.Emma,Alex,Kevin,Andy,Khaled és természetesen én.A lányok azt is kiszedték belőlem,hogy Eric és én együtt vagyunk.Mikor megtudták csak sikongattak.Nagyon jó pasi és köztudottan sok lánynak bejön.Mikor végeztek a fiúk elköszöntünk egymástól és mindenki ment a saját dolgára.Ericcel mi hozzánk mentünk,hogy dumáljunk egy kicsit mivel az ő szülei nincsenek otthon ahogy az enyémek se.Mikor beértünk a házba ledobtuk a cuccaink a nappaliba és letelepedtünk dumálni.

-Képzeld szombaton buli nálunk.-mosolyogtam rá.
-Tényleg és kik?-kérdezte ő is mosolyogva.
-Hát csak a szokásos.Em,Alex,Andy és Kevin.
-Szerintem egy valakit kihagytál.-mondta.
-Tényleg kit?-nem tudom kire gondolt.
-Hát engem drágám.-mondta és megsimogatta az arcom.
-Te alap,hogy itt leszel édes.-mondtam és adtam egy puszit a szájára.

Ő ezt nem hagyta annyiban és mielőtt elhúzódhattam volna az arcom után kapott és megcsókolt.Majd megölelt és közelebb vont magához.Tulajdonképpen az ölében ültem szembe vele.Vagyis pontosabban lovaglóülésben.Engem ez nem zavart így folytattam tovább a csókolt.Levegő hiány miatt elhúzott tőlem majd a szembe nézett.Barna szemei csak úgy csillogtak a boldogságot.Az enyémben is csak ezt láthatta.Mérhetetlenül boldog voltam.Majd utána beszélgettünk.Délre rendeltünk egy sonkás-kukoricás pizzát majd azt a tv előtt elfogyasztottuk.Utána még tvztünk.De ha nem azt csináltuk akkor csókolóztunk.Tökéletes délután volt.Estére csináltunk meleg szenyát majd azt beburkoltuk és a szobámba zenét hallgattunk.Majd este 9kor hazament.Én utána csak felballagtam a szobámba és felvettem a pizsamám majd a fürdőben lemostam a sminkem.Majd fáradtan bedőltem az ágyba.Egy kicsit még néztem a plafont majd elnyomott az álom.

3 megjegyzés:

  1. Jaaaj, ez baromi jó, imádom *-*
    Köviiit!!!*w*
    IMÁDOMIMÁDOMIMÁDOOM!!!!!^^

    VálaszTörlés
  2. Sziia! Nagyon jó lett a fejezet, és tetszik, hogy minden apróságot leírsz mert így élethű!!! :) Várom a friss-t pusz!

    VálaszTörlés